آقا کیارشآقا کیارش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

عشق ما کیارش

چهارشنبه سوری

1393/1/20 23:53
نویسنده : مامان و بابا
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جونم پسر گلم "چهارشنبه سوری" یه جشنِ که از زمانهای قدیم شب آخرین چهارشنبه هر سال برگزار میشه... همه آتیش روشن می کنیم و از روی اون می پریم و میگیم "زردی من از تو، سرخی تو از من"  یعنی ضعف و بیماری و مشکلات و بدیم به آتیش و بجاش سرخی و گرمی و نیرو ی آتیش وایه ما .... و اینجوری به استقبال نوروز بریم...

امسال برناممون جور نشد که بریم گرمسار و همین جا تو حیاط خونمون یه آتیش بازی کوچولو راه انداختیم و از روی یه آتیش کوچولو پریدیم و گفتیم زردی من از تو سرخی تو از من... ایشالا سالای دیگه حتما چهارشنبه سوری رو مفصل تر برگزار می کنیم...

همین آتیش کوچولو هم که بود کم مونده بود شما شیرجه بزنی بری وسطش... تورو خدا فقط ببین بابا چجوری گرفتت...

 

 

بعد از مراسم پریدن از روی آتیش و آتیش بازی با وسایلی که بابا برات گرفته بود و شما کلی ذوق نمودی، رفتیم خونه مامان جون و بابا جون قاشق زنی... و صرف سبزی پلو با ماهی...این کارا هم یه رسمه حالا ایشالا سالای دیگه بیشتر متوجه میشی...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لیلا خاله
23 فروردین 93 14:46
قربون شما برم من شیر دلم